fbpx
dpo@businessmicrocredit.ro
0377 101 900

Nissan pierde circa 30 milioane de Euro

nissan parc

Nissan a anunțat pe site-ul său oficial rezultatele financiare ale primelor șase luni din anul fiscal 2020-2021, cu o scădere a veniturilor semnificativă și o pierdere destul de mare. Renault anunță că pierderile companiei din grup, în care deține pachetul important de acțiuni, se vor regăsi în bilanțul său.

Nissan Motor Co., a anunțat ieri rezultate financiare pentru cele șase luni încheiate la 30 septembrie 2020 și perspectivele revizuite pentru anul fiscal 2020.

În prima jumătate a anului fiscal, venitul net consolidat a fost de 3,09 trilioane de yeni, aproximativ 30 milioane de euro, acestea urmând să fie evidențiate în rezultatele financiare pe trimestrul a treilea al francezilor, a anunțat Renault Group.

Nissan a raportat o pierdere de  158,8 miliarde yeni, aproximativ 1,3 miliarde de euro, ca urmare a scăderii veniturilor la 309 triliarde yeni în prima jumătate a anului fiscal 2020-2021, care a început la 1 aprilie 2020. Nissan se află într-o situație de criză încă de la începutul anului, iar pandemia a adâncit această criză. Șefii companiei, inclusiv reprezentanții Renault în Consiliul de Administrație au prezentat în luna iunie un plan de redresare, care prevede reduceri masive ale cheltuielilor, închideri de fabrici și concedieri. Cu toate acestea, pierderile au fost cele mai mari în ultimele trimestre. Pentru finalul anului, Nissan se așteaptă ca volumul vânzărilor să crească cu 1% față de prognoza făcută de companie anterior de 4 165 000 de unități.

În pofida creșterii prețurilor materiilor prime, compania  și-a revizuit perspectivele pentru întregul an care urmează, datorită reducerii cheltuielilor de vânzare,  producției și costurilor fixe, transmite Nissan Motor Co.

Compania japoneză a anunțat că planul de reducere a costurilor fixe cu 300 miliarde yeni, până la finalul anului fiscal, este în derulare, iar planul de lansare a 12 noi modele se desfășoară și el conform graficului.

Restructurarea business-ului prevede îmbunătățirea retailului, micșorarea discounturilor și creșterea veniturilor pe vehicul. La fel, reducerea stocurilor și optimizarea costurilor sunt măsuri prevăzute de planul de restructurare, a anunțat CEO Makoto Uchida.

 

Lasă un răspuns

×

Buna ziua

Alege un consilier pentru o discutie pe WhatsApp

× Intreabă-ne direct pe WhatsApp