Un avion Boeing 737-8 MAX al companiei Air Canada care realiza un zbor între Arizona şi Montreal cu trei membri ai echipajului la bord, a avut o problemă de motor, fiind obligat să aterizeze la Tucson, transmite Reuters.
Peste ceva timp după decolarea de la Marana (Arizona) piloţii aparatului au primit o indicaţie motor şi conform procedurii standard de operare într-o astfel de situaţie, au luat decizia de a opri un motor, a clarificat Air Canada într-un comunicat.
Aparatul a fost condus spre Tucson, unde a aterizat normal şi se află în continuare la sol, a adăugat Air Canada, fără alte precizări legate de natura defecţiunii, intervenită în cursul unui zbor de poziţionare fără pasageri.
Aducem aminte ca Boeing 737 MAX a fost oprit la sol după moartea a 346 de persoane în două prăbușiri.
Guvernul canadian a anunţat la jumătatea lui decembrie că a validat modificările aduse avioanelor Boeing 737 MAX, blocate la sol de 21 de luni ca urmare a două accidente în care şi-au pierdut viaţa 346 de persoane.
Aparatul, cumpărat de companiile aeriene Air Canada, Westjet şi Sunwing, nu a primit încă autorizaţia de a relua zborurile cu pasageri în Canada.
La jumătatea lui noiembrie, Statele Unite au permis avioanelor Boeing 737 MAX să zboare din nou, însă vor trebui făcute mai multe modificări avioanelor înainte ca acestea să poată fi puse din nou în serviciu, potrivit Autorităţii Federale pentru Aviaţie din SUA.
Săptămâna trecută, compania braziliană Gol a devenit prima din lume care a permis din nou în serviciu Boeing 737 MAX pe un zbor cu pasageri fără probleme între Sao Paulo şi Porto Alegre.
- Ce este o încălcare a confidențialității în afaceri?
- Avantajele și dezavantajele creditelor bancare și nebancare pentru IMM-uri
- Semne că afacerea ta are nevoie de finanțare pentru a supraviețui
- Vă gândiți să faceți afaceri în România?
- Cinci dintre cele mai mari orașe din România atrag peste 2 miliarde de euro în proiecte imobiliare noi
- Munca de acasă a sporit creșterea importurilor de microunde în UE
- Prețul grâului din SUA va scădea în 2022, iar oferta globală va rămâne adecvată