Mazda România, a livrat în 2020 un volum de 2.009 autoturisme, în scădere față de volumul livrat în 2019, dar într-un ritm proporțional cu scăderea medie a pieței.
Potrivit datelor din România, numărul de autoturisme Mazda, , înmatriculate s-a ridicat la 2.121 unități, scăderea fiind astfel de 23,6%, față de volumul de 2.776 din 2019, pe o piață care a scăzut cu 21,7%.
Mazda România, subsidiară a Mazda Austria a relatat un volum de vânzări de 2.009 unități și și-a conservat astfel cota de piață de 2,5% din segmentul autoturismelor de import.
În contextul economic și sanitar dificil din 2020, Mazda România a reușit să conserveze cota de piață de 2,5% în ceea ce privește înmatriculările autoturismelor de import.
Mazda România a avut cel mai vândut model pe piața locală, fiind micul SUV Mazda CX-30, cu 646 de unități,urmat de Mazda3, cu 616 unități, și Mazda CX-5, modelul care conducea până acum vânzările și care s-a vândut în 2020 în 494 de unități.
Mazda MX-30, primul automobil electric al mărcii, a fost cumpărat de 53 de clienți.
Efortul a fost susținut de Mazda România și parteneriii săi, ce a avut la bază modelele de generație nouă Mazda CX-30 și Mazda3. SUV-ul CX-30 a reușit să fie preferatul clienților și a acumulat o treime din totalul vânzărilor.
Noul model complet electric, Mazda MX-30, a depășit așteptările și a înregistrat 53 de unități vândute, deși livrările au început abia în ultimul trimestru al anului trecut.
- Ce este o încălcare a confidențialității în afaceri?
- Avantajele și dezavantajele creditelor bancare și nebancare pentru IMM-uri
- Semne că afacerea ta are nevoie de finanțare pentru a supraviețui
- Vă gândiți să faceți afaceri în România?
- Cinci dintre cele mai mari orașe din România atrag peste 2 miliarde de euro în proiecte imobiliare noi
- Munca de acasă a sporit creșterea importurilor de microunde în UE
- Prețul grâului din SUA va scădea în 2022, iar oferta globală va rămâne adecvată