fbpx
dpo@businessmicrocredit.ro
0377 101 900

PayU așteaptă în acest an peste 500 de milioane de lei de la români a ediției Black Friday

cumpărător

PayU, liderul plăților online din România, estimează că la ediția din acest an a Black Friday, care începe pe 12 noiembrie, pe piața de comerț electronic, vor fi achiziționate și plătite online produse și servicii în valoare de aproape 500 de milioane de lei.

Astfel, ne putem aștepta la o creștere de aproximativ 12% a volumului de plăți online față de anul 2020. În ceea ce privește numărul de tranzacții înregistrate în această zi, se estimează o creștere de 25% față de ediția precedentă.

Black Friday rămâne un reper pentru evoluția pieței de comerț electronic din România, eveniment pentru care comercianții români au pregătit o gamă largă de reduceri semnificative, disponibile doar în această perioadă a anului.

Anul trecut, în momentul de vârf, au înregistrat aproape 5.000 de tranzacții pe minut și sunt pregătiți să facă față volumului în creștere al tranzacțiilor online și în acest an, redă PayU.

PayU recomandă cumpărătorilor ca, pentru a beneficia de un proces de achiziție simplu și rapid, fără a fi nevoiți să completeze datele cardului la fiecare nouă tranzacție, să își salveze cardul în sistemul PayU. Totodată, prin salvarea cardului, cumpărătorii pot beneficia de o rambursare rapidă, în maxim 30 de minute de la confirmarea returului.

Ca și anul trecut, băncile emitente de carduri în rate au pregătit, împreună cu comercianții, campanii speciale cu rate prelungite, care să faciliteze cumpărăturile cu valori mari.

Schimbarea comportamentului de cumpărare al românilor, prin migrarea masivă către online, a fost indiscutabil determinată de pandemie, însă menținerea trendului ascendent al tranzacțiilor online se datorează creșterii încrederii consumatorilor în plățile online, ca urmare a eforturilor comune ale operatorilor de plăți și ale comercianților, care au reușit să fidelizeze cumpărătorii online prin produse inovatoare și procese simplificate.

Estimările PayU arată că valoarea coșului de cumpărături plătit în rate va fi cu 60% mai mare decât valoarea coșului mediu de cumpărături, în timp ce plățile cu un singur click vor reprezenta aproximativ 65% din tranzacțiile plătite online pentru prima zi de Black Friday, creșterea fiind de 35% față de ediția precedentă.

Unele dintre categoriile foarte puternic reprezentate în portofoliul PayU sunt cele pentru care ne așteptăm să genereze cele mai multe tranzacții de Black Friday, iar acest lucru a fost confirmat încă de anul trecut, când cea mai mare valoare a cumpărăturilor online a provenit din IT&C, home & deco, fashion, parfumuri & beauty, cărți, jocuri și jucării.

Printre comercianții din portofoliul PayU care vor participa la ediția din acest an a Black Friday se numără Altex, Elefant, eMAG, FashionDays, Flanco, F64, iStyle, Jysk, PC Garage, Vivre și alții.

 

×

Buna ziua

Alege un consilier pentru o discutie pe WhatsApp

× Intreabă-ne direct pe WhatsApp