fbpx
dpo@businessmicrocredit.ro
0377 101 900

Românii s-au apucat de renovarea locuințelor în pandemie

lucrari in pandemie

Vânzările totale la nivelul pieții de bricolaj se așteaptă să crească cu 15 % în acest an. Ca urmare a pandemiei, românii au început să își modernizeze locuințele în perioadele cât au stat acasă, lucru care s-a văzut în creșterea vânzărilor pe piața de bricolaj.

În contextul pandemiei, oamenii au petrecut mult timp acasă, redirecționând bugete, precum cele dedicate vacanțelor către îngrijirea locuințelor, devenite pe un moment spații de lucru sau săli de clasă, provocând o creștere a pieței de bricolaj.

Vânzările totale a pieței de bricolaj ar putea crește de la 13,15 miliarde de lei în 2019 la 15 miliarde de lei în 2020. Această creștere fiind cauzată de pandemia Covid-19.

Magazinul eMAG fiind cel mai mare retailer online din România a estimat piața de bricolaj în creșterea în acest an cu 15 %. Anul acesta eMAG a consemnat o creștere a pieții de bricolaj de 40 %. Potrivit companiei, oamenii au comandat online produse pe care în mod tradițional le cumpărau din magazine, inclusiv produse de bricolaj.

Printre cele mai vândute produse de bricolaj se numără articolele pentru curte și grădină, dar și scule pentru amenajări sau rafturi de depozitare, arată eMAG.

Conform magazinului, plata cu cardul a ajuns la 85 % în rândul clienților săi și a crescut si frecvența de cumpărare.

Creșterea nu se vede doar în cazul vânzărilor online, dar și în magazinele de profil. Vânzările Grupului Kingfisher (Praktiker, Hornbach, Bricostore) au crescut cu 11 % în primele 8 luni ale anului, până la 565 de milioane de lei, adică cu 116,6 milioane de euro mai mult față de anul trecut.

 

Lasă un răspuns

×

Buna ziua

Alege un consilier pentru o discutie pe WhatsApp

× Intreabă-ne direct pe WhatsApp