fbpx
dpo@businessmicrocredit.ro
0377 101 900

Criza sanitară a mărit cifra șomerilor în România

Auto vânzare

Showroom-urile închise și consumatorii nehotărâți  afectează producătorii de automobile care luptă cu întreruperile producției din cauza lipsei mondiale de semiconductori. Câștigurile multor producători sunt salvate de cererea revigorată din China, Volkswagen și BMW fiind printre cei care au înregistrat câștiguri preliminare mai bune decât se așteptau.

Înregistrările au fost de 842.835 pe piețele UE și Marea Britanie a declarat miercuri într-un comunicat asociația industrială ACEA. Volvo, Porsche, unitatea de automobile sportive Alpine Renault și Smart au fost singurele mărci care au înregistrat câștiguri în vânzări.

Vânzările de mașini noi din Europa au scăzut cu 26% în ianuarie, deoarece măsurile de blocare pentru a restricționa un al doilea val de coronavirus au afectat vânzările pe cele mai mari piețe din regiune.

Marile mari, inclusiv Opel, VW, Audi și Hyundai, au înregistrat scăderi mai mari decât piața generală.

Vânzările Volvo au crescut cu 3,6 la sută, au sporit o performanță puternică pe piața sa internă din Suedia și prin cererea mare pentru linia sa de reîncărcare de mașini hibride plug-in și SUV-ul complet electric XC40.

Înregistrările la Grupul Volkswagen, cel mai bine vândut producător de automobile din regiune, au scăzut cu 28%, marca VW cu 32%, Audi cu 31%, Seat cu 27%, Skoda cu 21% și Porsche cu 1%.

Stellantis Group, cel mai mare producător de automobile europene pe unități de vânzări, format din fuziunea PSA Group și Fiat Chrysler Automobiles, a înregistrat scăderea înregistrărilor sale cu 27%.

Brandul său cel mai bine vândut, Peugeot, a înregistrat scăderea vânzărilor cu 18%. Opel, marca sa nr. 2 după vânzări, a scăzut cu 34%. Printre celelalte mărci ale grupului, Fiat a scăzut cu 29%, iar Citroen a scăzut cu 33%. Înmatriculările SUV-urilor Jeep au scăzut cu 14%, iar volumul Alfa Romeo a scăzut cu 47%.

Înregistrările grupului Renault au scăzut cu 23%, marca Renault a scăzut cu 28% și Dacia a scăzut cu 12%. Vânzările de mașini sport Alpine au crescut cu 19%, până la 77 de unități.

Printre mărcile asiatice volumul Nissan a scăzut cu 40%, Hyundai a scăzut cu 32%, Toyota a scăzut cu 19%, iar vânzările Kia au scăzut cu 10%. Înregistrările Ford au scăzut cu 26%.

Vânzările mașinilor premium ale mărcii BMW au scăzut cu 16%, în timp ce înregistrările Mercedes-Benz au scăzut cu 21%. Vânzările de mașini inteligente au crescut cu 191%, până la 2.590 față de 889 în ianuarie anul trecut.

Înregistrările din Spania au înregistrat cea mai mare scădere de 52%. Vânzările în Germania, Marea Britanie și Italia au scăzut cu 31 la sută, 40 la sută și, respectiv, 14 la sută. Franța a înregistrat o scădere mai mică de 5,8% în lună. Suedia a fost singura țară din UE în care vânzările au fost pozitive, în creștere cu 23 la sută, cu cifre de înmatriculare scăzute în ianuarie anul trecut din cauza unei creșteri a taxei pe vehicule în spatele creșterii.

 

×

Buna ziua

Alege un consilier pentru o discutie pe WhatsApp

× Intreabă-ne direct pe WhatsApp